آخرین اخبار سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه

آخرین اخبار
تجهیز سامانه کنترل ترافیک تربت‌حیدریه ۱۰ میلیارد ریال برای شهرداری هزینه داشته است
1400/12/7
رییس سازمان حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: برای ارتقای کیفی، توسعه و تجهیز زیرساخت مرکز کنترل ترافیک شهری طی یک سال و نیم اخیر، ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

محسن قندهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای تحقق مصوبه شورای ترافیک و افزایش تعداد دوربین‌های سطح شهر از پنج به هشت عدد است.

وی ادامه داد: تا کنون پنج دوربین در هسته مرکزی شهر و خیابانهای شهید سلیمانی، مطهری، کاشانی، فردوسی و طالقانی نصب شده بود و بر اساس این مصوبه مقرر شده است تا پایان سال سه دوربین دیگر نصب شود که دهه فجر امسال یک دوربین ۳۶۰ درجه در میدان ۲۲ بهمن نصب شد و هم اکنون مشغول نصب ۲ دوربین دیگر در تقاطع بیمارستان نهم دی و میدان بسیج هستیم که ظرف هفته های آینده به اتمام خواهد رسید.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه هزینه نصب هر دستگاه دوربین را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: تمام دوربینهای موجود نظارتی هستند و این بدان معناست که برای ثبت تخلفات رانندگی، الزاما یک نفر مامور راهور باید به صورت دستی اقدام کند.

قندهاری افزود: برنامه هدف ما برای سال ۱۴۰۱ این است که با تجهیز نرم‌افزاری دوربین‌های موجود، آنها را به دوربین هوشمند ارتقاء داده و ثبت تخلفات بدون حضور مامور اهور انجام شود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.